Páginas
▼
miércoles, 24 de mayo de 2017
miércoles, 3 de mayo de 2017
Contidos das materias ESO LOMCE (Galicia)
Documento resumo dos itinerarios de cada curso e do contido dalgunhas materias de ESO LOMCE en Galicia, actualizado a 11 de maio de 2017.
ENLACES:
Materias troncais:
Materias específicas:
Materias de libre configuración autonómica:
Materias de libre configuración autonómica de elección para os centros docentes en educación secundaria obrigatoria:
ENLACES:
2. ENLACE para descargar da web da Consellería o currículum completo cada materia de ESO LOMCE.
3. ENLACES DIRECTOS ao currículum de cada materia de ESO LOMCE (publicados na web da Consellería):
- Bioloxía e Xeoloxía
- Ciencias Aplicadas á Actividade Profesional
- Economía
- Filosofía
- Física e Química
- Iniciación á Actividade Emprendedora e Empresarial
- Latín
- Lingua Castelá e Literatura
- Matemáticas
- Matemáticas Orientadas ás Ensinanzas Académicas
- Matemáticas Orientadas ás Ensinanzas Aplicadas
- Primeira Lingua Estranxeira
- Tecnoloxía
- Xeografía e Historia
Materias específicas:
- Artes Escénicas e Danza
- Cultura Científica
- Cultura Clásica
- Educación Física
- Educación Plástica, Visual e Audiovisual
- Filosofía
- Música
- Segunda Lingua Estranxeira
- Tecnoloxía
- Tecnoloxías da Información e da Comunicación
- Valores Éticos
Materias de libre configuración autonómica:
Materias de libre configuración autonómica de elección para os centros docentes en educación secundaria obrigatoria:
- Educación Financeira
- Investigación e Tratamento da Información
- Oratoria
- Paisaxe e Sustentabilidade
- Programación
- Promoción de Estilos de Vida Saudables
- Xadrez
- Igualdade de Xénero
- Obradoiro de Música (1º)
- Consumo responsable
- Identidade dixital
- Mobilidade escolar sostible e segura
- Valores democráticos europeos
- Borrador da materia "Sociedade Inclusiva"
lunes, 1 de mayo de 2017
Querido Profesor: Corto para comprender el TDAH
QUERIDO PROFESOR es un corto con los niños como protagonistas para comprender el TDAH. Compartido en el Blog Orientapas.